Wednesday, January 28, 2009

Tiden flyger..

Sitter här med smått dåligt samvete för att det nu gått nästan en hel månad sedan mitt senaste inlägg. Hade så mycket att göra inför avslutandet av min praktik att jag helt enkelt fick bortprioritera bloggen. Om jag haft en snabb och smidig uppkoppling kanske jag kunnat slänga in ett och annat inlägg men med den dåliga uppkoppling vi hade krävdes den en del planering och en del tur för att man skulle få till ett inlägg.

Nu är jag sedan i fredags (23/1) i alla fall tillbaka hemma i Lund. Omställningen var brutal. Möttes av snålblåst och snö, något jag omeddelbart reagerade på med att få en brakförkylning. Har därför legat nerbäddad i princip sedan jag anlände hemma hos föräldrarna som varit snälla och skött om mig. Nu när febern äntligen börjat ge med sig kan jag äntligen njuta av en fungerande internet uppkoppling och återuppta kontakten med omvärlden.

Många av er har frågat efter bilder, och de kommer! Ska nu gå igenom mitt enorma bild material och välja ut de bästa och sedan lägga upp dem här på bloggen. Så håll utkik, snart kommer de.

Vi hörs och syns!

No comments: